Al je huisstijl producten in één Brandportal
Een eigen inkoopplatform voor bedrijven met meerdere vestigingen, overheden en internationale organisaties. Collega´s en teams gebruiken het inkoopplatform voor het centraal inkopen van promotionele producten. Het platform is easy to use, AVG compliant en voldoet aan hoge security standaarden. Het inkopen van promotionele producten wordt simpel, aantoonbaar effectief en kostenefficiënt.
Al je huisstijl producten in één Brandportal
Een eigen inkoopplatform voor bedrijven met meerdere vestigingen, overheden en internationale organisaties. Collega´s en teams gebruiken het inkoopplatform voor het centraal inkopen van promotionele producten. Het platform is easy to use, AVG compliant en voldoet aan hoge security standaarden. Het inkopen van promotionele producten wordt simpel, aantoonbaar effectief en kostenefficiënt.
Stem huisstijlbewaking en inkoopprocessen naadloos op elkaar af
De juiste uitvoering van de huisstijl wordt gegarandeerd
Krijg toegang tot een eigen (digitaal) productassortiment. Elk product en elke proefdruk zal vooraf zorgvuldig worden getoetst aan de voorgeschreven huisstijlregels. Hierdoor wordt de juiste uitvoering van de huisstijl gegarandeerd.
Van registreren en controleren naar data analyseren
Budgetten worden nooit meer overschreden door het toekennen van budgetten en/of gebruik te maken van fiatteringsregels. Het realtime monitoren brengt bovendien inzicht en draagt bij tot het maken van nieuwe inkoopbeslissingen.
Voor collega’s bestelgemak, voor de organisatie kostenefficiëntie
Door een naadloze afstemming op het inkoopproces en het (digitale) assortiment optimaal voor te bereiden, wordt het daadwerkelijk bestellen van een promotioneel product voor collega’s duidelijk en daardoor gebruiksvriendelijk.
Stem huisstijl-bewaking en inkoop-processen naadloos op elkaar af
De juiste uitvoering van de huisstijl wordt gegarandeerd
Krijg toegang tot een eigen (digitaal) productassortiment. Elk product en elke proefdruk zal vooraf zorgvuldig worden getoetst aan de voorgeschreven huisstijlregels. Hierdoor wordt de juiste uitvoering van de huisstijl gegarandeerd.
Van registreren en controleren naar data analyseren
Budgetten worden nooit meer overschreden door het toekennen van budgetten en/of gebruik te maken van fiatteringsregels. Het realtime monitoren brengt bovendien inzicht en draagt bij tot het maken van nieuwe inkoopbeslissingen.
Voor collega’s bestelgemak, voor de organisatie kostenefficiëntie
Door een naadloze afstemming op het inkoopproces en het (digitale) assortiment optimaal voor te bereiden, wordt het daadwerkelijk bestellen van een promotioneel product voor collega’s duidelijk en daardoor gebruiksvriendelijk.
Service en advies
Wij geloven dat een technische inrichting van software op zichzelf niet leidt tot het optimale resultaat. Daarom combineren wij onze expertise op het gebied van huisstijl producten, met bedrijfskundig inzicht en advies. Je mag van ons verwachten dat wij proactief advies geven hoe het inkoopproces eenvoudiger, vriendelijker en (kosten) efficiënter kan. Wij helpen je graag.
Je kunt contact opnemen via het contactformulier of direct contact opnemen via +31 (0)20 – 2146464
Bekijk de voordelen per afdeling
Functionaliteiten waar je op kunt rekenen
Eigen huisstijl
Herkenbaar voor je complete organisatie
Realtime dashboards
Actueel inzicht in alle bestelstromen
Inkoopsoftware integraties
Eenvoudig te koppelen met andere software pakketten.
Workflow bestellingen
Richt je eigen bestelproces in
Workflow facturatie
Bepaal zelf de facturatiestromen
Rechtentoekenning
Bepaal de rollen per gebruiker
Snel uit (digitale) voorraad geleverd
Binnen het inkoopplatform kan een kernassortiment worden opgenomen en op voorraad worden gehouden bij een fulfillmentpartner. Daarnaast kan er worden gewerkt met een digitaal productassortiment. Dit voorkomt financieringsrisico’s en kans op verspillingen. Het assortiment blijft hierdoor flexibel. Bovendien kan er altijd snel uit grote Europees beschikbare voorraden worden geleverd.